Categorii: Fotbal, Stiri

Tricourile Barcelonei, cu reclame pe dinafara, dar si pe… dinauntru

In mare parte din istorie, catalanii au jucat fara sponsor pe tricou. Intre timp, lucrurile s-au schimbat.

In 2006, formatia FC Barcelona a decis sa doneze spatiul de pe pieptul fiecarui jucator organizatiei UNICEF. Pentru prima oara in 107 de istorie, tricourile ”blau-grana” aveau un logo inscriptionat pe ele.

In 2012, Barcelona a vandut pentru prima oara spatiul publicitar, mai intai celor de la Qatar Foundation, iar de curand companiei Qatar Airways.

Cu toate ca sumele incasate sunt extrem de mari, catalanii nu s-au oprit aici si au decis sa vanda si spatiul de pe interiorul tricourilor de joc, lucru nemaiintalnit pana acum.

Beneficiarii: compania IT Intel, care va sponsoriza clubul de pe Camp Nou. Initiativa pare foarte inteligenta, mai ales avand in vedere motto-ul companiei americane ”Intel Inside” (Intel inauntru).

Mai mult, un purtator de cuvant al firmei IT a precizat ca vedetele campioanei Spaniei vor trebui sa arate interiorul tricourilor, dupa goluri, de un anumit numar de ori – fara sa faca alte comentarii.

FC Barcelona va incasa 25 de milioane de dolari in urmatorii cinci ani de la Intel.

Scrie un comentariu